Hanička

Hanička

Zakládám blog

Již několik let píšu stránky o životě začarovaného dítěte a jeho rodiny. Tím dítětem je naše dcera Hanička.
Nyní jsem se rozhodla vytvořit tento blog, kde budu v zápiscích pokračovat.
Doufám, že si sem najde cestu každý, kdo ji bude hledat.
Tak tedy vítej, kdo přicházíš s dobrým srdcem.



čtvrtek 12. června 2014

Koupání

Koupání

Bydlíme v panelovém bytě se sprchovým koutem. Koupelnu máme asi nejmenší jaká může být, kde se dva lidi pomalu nevejdou. Proto bylo koupání Haničky od narození dobrodružné.

Když byla Haninka maličká, položila jsem ji do sprchového koutu malou nafukovací matraci, na které jsem ji umyla.


                        


Protože Hanička byla drobounká, vešla se všude. Když po čase vyrostla, začala jsem používat klasickou dětskou vaničku, kterou jsem opřela o hranu koutu a na druhé straně byla podepřená stoličkou. Ale to nebylo moc pohodlné ani bezpečné. Začali jsme tedy přemýšlet jak to vylepšit. Zkoušeli jsme Haničku sprchovat, ale ona se hodně bála zvuku sprchy a plakala.

Konečným řešením se stal sprchovací kbelík Oplá. Je to takové velké sedátko s výpustným ventilem, kam se napustí voda a dítě se do něho posadí. Má nosnost 25kg a vyrábí ho italská firmy OK baby.