Hanička

Hanička

Zakládám blog

Již několik let píšu stránky o životě začarovaného dítěte a jeho rodiny. Tím dítětem je naše dcera Hanička.
Nyní jsem se rozhodla vytvořit tento blog, kde budu v zápiscích pokračovat.
Doufám, že si sem najde cestu každý, kdo ji bude hledat.
Tak tedy vítej, kdo přicházíš s dobrým srdcem.



čtvrtek 26. února 2015

Látkové obrázky

Hanička díky své zrakové vadě a CVI není schopná "ukoukat" běžně prodávané knížky a leporela pro děti. Až poslední dobou se prodávají černobílé knížky pro nejmenší, ale stále jich není dost. Tak jsem se rozhodla, že jí něco vyrobím já doma. Protože jsem to nikdy předtím nedělala, tak to nebylo jednoduché. Výsledkem byly tyto látkové oboustranné obrázky. Práce s látkou a vícevrstevným materiálem vyžaduje kvalitní šicí stroj. Ten nemám. Proto jsem hledala jiné možnosti a začala pracovat s papírem.




Žádné komentáře:

Okomentovat