Hanička

Hanička

Zakládám blog

Již několik let píšu stránky o životě začarovaného dítěte a jeho rodiny. Tím dítětem je naše dcera Hanička.
Nyní jsem se rozhodla vytvořit tento blog, kde budu v zápiscích pokračovat.
Doufám, že si sem najde cestu každý, kdo ji bude hledat.
Tak tedy vítej, kdo přicházíš s dobrým srdcem.



čtvrtek 30. října 2014

Nájezdy

Bydlíme v panelovém domě, kde jsou všude prahy. Jejich odstranění je pro neodborníka téměř nemožné. Protože Hanička začíná být na nošení dost těžká, hledala jsem možnost, jak si pomoci. Napadlo mě zakoupit kryt na kabely nebo něco podobného. Při hledání na netu jsem našla několik firem, které nabízejí přímo nájezdy pro vozíčkáře. Jedná se však většinou o venkovní úpravy.
Potom jsem narazila na stránky firmy Pinnot, která nabízí produkty pro řešení bariér. Nejlepší však byla pro nás nabídka firmy Tile, která vyrábí plastový ochranný podlahový systém.  Od nich jsem zakoupila několik dílů nájezdů, které se skládají jako stavebnice. Mají i řadu barevných variant.

a tady je výsledek:



Jsem spokojená, náš interiérový podvozek s malými kolečky teď přejede přes práh bez potíží. Nájezd je lehounký, dá se položit vždy na dané místo v bytě. 

Žádné komentáře:

Okomentovat