Hanička

Hanička

Zakládám blog

Již několik let píšu stránky o životě začarovaného dítěte a jeho rodiny. Tím dítětem je naše dcera Hanička.
Nyní jsem se rozhodla vytvořit tento blog, kde budu v zápiscích pokračovat.
Doufám, že si sem najde cestu každý, kdo ji bude hledat.
Tak tedy vítej, kdo přicházíš s dobrým srdcem.



sobota 4. října 2014

Hani a ipad

Už více než tři roky pracuje Hanička s ipadem. Poprvé jsem ho viděla na konzultaci rané péče. Naše "teta" Andrea začala s Haničkou používat některé aplikace pro zlepšení zrakových funkcí. Velmi brzy jsme zjistili, že to je správná cesta. Haničku hry bavily a také doma na počítači jsme měly některé hry a výukové programy. Nejvíce se osvědčilo pasivní sledování, které používáme dodnes.

Hanička měla snahu sahat na display počítače. Uvažovali jsme, zda je lepší koupit dotykový display nebo tablet. Nakonec jsme zvolili tablet ipad2 od Applu. Investice to byla nemalá, ale nelituji. Ipad slouží stále, snese nejrůznější zacházení od Haničky přes bouchání a sezení po slintání. Apple nabízí velké množství aplikací zdarma nebo za menší částku.

Aplikací je mnoho a mnoho. V začátcích mi velmi pomohly stránky iSen, kde jsem našla všechny důležité informace o nákupu tabletu, instalaci a výběru aplikací. Nejdříve jsme pracovaly pouze s aplikacemi zdarma, kde však hodně ruší reklamy, které pak Haničku matou.
Hani má svoje oblíbené hry a potom máme hry či aplikace výukové, kdy pracujeme spolu. Hanička udělala značný pokrok ve zrakových dovednostech a koordinaci i motorice od doby, co používá tablet. Za to jsem moc ráda.



Žádné komentáře:

Okomentovat